04:28

Moje TOP 5 blogów parentingowych

Jest kilkanaście blogów, na które zaglądam regularnie. I jest pięć blogów, które uwielbiam i z niecierpliwością czekam na nowe wpisy.

Oto mój subiektywny "ranking":

1.Mamanka (KLIK) czyli Ania, mama Szymka, Frania i Jagódki. Cudowna kobieta! Nie ma drugiej tak ciepłej, przyjaznej, naturalnej osoby w blogowym świecie. Na blogu miłość do dzieci sączy się z każdego kąta, mimo to nie jest to typowo lukrowy blog. Podziwiam Anię i jest dla mnie wzorem najlepszej mamy na świecie :) Ah! zapomniałabym dodać, że Mamanka szyje cudowne poduchy - zdolniacha z niej.

2. ZnaczkiJakRobaczki (KLIK) czyli Żaneta, mama Mateuszka. Jej blog jest dla mnie niewyczerpaną inspiracją. Lubię jej obszerne zgłębianie różnych tematów (np. wizyta u dentysty, szczepienia, moda, żywienie, zabawki). Czuję jej dobrą energię i mądrość życiową (nie nie - nie jest to sędziwa babunia;)). Miałam okazję poznać Żanetę na warsztatach Mother Power, których była organizatorką. Bardzo bardzo ją lubię i serdecznie polecam wszystkie wpisy.

3. Polisz mam i dzieciole (KLIK) czyli Alicja, mama Nelki i Gabrysia. Optymizm i góra uśmiechu! Alicję poznałam na forum babyboom, ponieważ byłyśmy w tej samej grupie Marcówek. Nela jest zaledwie kilka dni starsza od Majki. Blog Ali był pierwszym, który pochłonęłam od początku do końca. Gadżeciara z niej wspaniała! Inspiruje mnie bardzo. Czuję, że właśnie z nią ze wszystkich znanych mi blogerek mogłabym się zaprzyjaźnić. Jej posty zawsze poprawiają mi humor.

3. Island off Love (KLIK) czyli Kasia, mama Kornelki. Ja po prostu kocham Kornelię :) Uwielbiam posty z jej garderobą, zabawkami, rozwojem. Podoba mi się czasami butny charakter Kasi. Lubię to jak podchodzi do blogowania. Po dziewczynach widać, jak czerpią garściami z życia. Uwielbiam je i już :)

5. Sroka o (KLIK) czyli Anita, mama Michała. Kosmetyczna blogowa encyklopedia! Nie wiesz czy dany kosmetyk jest dobry dla Twojego dziecka? U Sroki znajdziesz jego skład z dokładnym opisem :) Skarbnica wiedzy i treściwy styl pisania. Polecam :)

7 komentarzy:

  1. A czy mamy regularnie odwiedzają stomatologa ze swoimi pociechami? Mamy nadzieję, że tak i chętnie poczytamy o tym na blogu - może jednak nie taki diabeł straszny...? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ależ mi się miło zrobiło:))) Dzięki za takie miłe słowa, aż się zarumieniłam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wspaniale znaleźć si w takim gronie! :) powiem Ci, że to i moje ulubione blogerki. Miałam okazje je poznać, poza Kasią i rzeczywiscie to wspaniale kobiety :)
    Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz zajrzałam... Dziękuję <3 To bardzo, bardzo miłe wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Books and Games , Blogger